eshghe siyah
eshghe siyah
khaterate man


asheghane

وقتی دلم ...وقتی دلم میگرفت...تنها حرفی که سر زبودت بود....میگفتی خدااااااااا عاشقا رو دوست داره.....مشکلات سر راهشونو حل میکنه....اما افسوس ....

افسوس از اینکه یا ما عاشق واقعی نبودیم....یا حرفت دروغ بود...

چون تنها کسی که اون زمون اصلا مارو نمیدیید...خدامون بود

امروز دلم هواتو کرده....خیلی دلتنگتم....یادته وقتی دلمون پر بود...چطور بدون هیچ خجالتی ..تو چشم هم خیره میشدیمو اشک میریختیم.....من امروز...تشنه اون اشک ریختنام.....ای کاش کنارم بودیو.....فقط سرمو میزاشتم رو شونهاتو گریه میکردم....واسه دلتنگیهام.............واسه یه عالمه حرفهای نگفته تو دلم.......واسه اون همه آرزوهای برباد رفتم...


                            خدایا..............مواضب عشقم باش



نظرات شما عزیزان:

مرد همیشه آبی
ساعت17:47---9 تير 1392
وبلاگت فقط یک آهنگ عاشقانه کم دارهپاسخ:harkari mikonam nemitonam ezaram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 9 تير 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید...

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

(Shadi)

 

تير 1392

 

midonam hich rabti be webe man nadare ama bekhonid...jalebe
3sal shod
khiyanat
manoto
ghoror
___________
matam
asheghane
moham kharab mishe

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان esghe siyah و آدرس andohparast.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رؤیای شبانه من
رؤیای شبانه من
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

 

ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 25789
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->